loading...
اخبار روزانه ی باشگاه رئال مادرید
مهدی بازدید : 167 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

ایکر کاسیاس تأکید کرده است که از اشتباهاتش درس گرفته و می خواهد فصل جدیدی را آغاز کند

 

این دروازه بان 33 ساله تنها در رقابت های جام و تحقیر اسپانیا در جام جهانی بازی کرده است

 

این دروازه بان بزرگ گفته است که برای بازی امشب مقابل سویا کاملاً آماده است

 

او می گوید" در چند بازی اخیرم برای رئال مادرید و اسپانیا خوب بازی نکردم اما اشتباهاتم را آنالیز کرده ام و از آنها آموخته ام

 

من لحظات سختی را در فوتبالم تجربه کرده ام، لحظات خوب و بد همیشه وجود دارند. همه چیز موقتی ست

 

شاید من در حدی نبودم که قبلاً بهترین روز هایم را سپری می کردم شما باید با شرایط مختلف عادت کنید. این را می دانم 

 

زمانی که شما برای رئال مادرید بازی می کنید نگاه ها به طرف شماست. زمانی که تیم خوب عمل کند یا بد 

 

نام شما همیشه سر زبان ها می باشد خوشبختانه همیشه حرف های مردم در مورد من خوب بوده اند. نیازی نیست بروم

 

باشگاه با من خوب رفتار می کند و من هیچ شکایتی ندارم می خوایم بیشتر از سال قبل تلاش کنم"

 

کاسیاس در مورد بازی امشب هم گفت " از یک قهرمانی دیگر هیجان زده هستم ما نمی تانیم به قهرمانی چند 

 

ماه پیش مان دل خوش باشیم. بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان این بازی مهمی برای رئال مادرید است. رئال مادرید

 

مجبور است که ببرد و جام را بدست بیاورد"

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ در 9 مرداد 1393 به کارش آغاز کرد و به کمک خداوند بزرگ کارش را ادامه خواهد داد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    امسالمیشه دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شد با رئال؟
    آمارگیر وبلاگ
    web tracker
    آمار سایت
  • کل مطالب : 323
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 546
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 10,289
  • بازدید سال : 37,078
  • بازدید کلی : 255,303
  • کدهای اختصاصی