loading...
اخبار روزانه ی باشگاه رئال مادرید
مهدی بازدید : 129 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

از زمانی که ژابی آلونسو به بایرن مونیخی که مربیش الان پپ گواردیولا هست که مربی بارسلونا هم بوده رسانه ها رابطه ی آلونسو و پپ رو

 

که زمانی مقابل هم دشمن بودن تو رئال و بارسا خیلی بازتاب دادن. پپ گواردیولا و ژابی آلونسو هر دو صحبت هایی در مورد هم کردند و حرف

 

های خوبی هم زدند.

 

پپ گواردیولا میگه" ما همه ژابی آلونسو را می شناسیم. او شخصیت بزرگی دارد. او هوشیاری بالایی در بازی دارد و بازیکنی حرفه ای ست"

 

از طرف دیگر ژابی آلونسو هم خواست صحبت هایی داشته باشه.

 

ژابی هم گفته" من همرای او صحبت کرده ام و از امروز درباره ی اینکه از من چه می خواهد صحبت خواهیم کرد. اتفاقاتی که در زمین افتاده

 

گذشته اند. مرحله ی جدیدی از زندگی من است و من مشکلی با پپ ندارم"

 

در مورد رفتنش هم گفت" من قبلاً در لیگ برتر بودم و می خواستم بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان به چیز بلند تری برسم. بایرن برای من 

 

بهترین انتخاب بود. بایرن همیشه به دنبال جام است و به اندازه ی رئال مادرید بزرگ. مهم تر از همه من به خاطر آمدن تونی کروس به بایرن

 

نیامدم"

 

 

 

پ.ن

 

 

خوب بدتون میومد از هم من که میدونم laugh

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ در 9 مرداد 1393 به کارش آغاز کرد و به کمک خداوند بزرگ کارش را ادامه خواهد داد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    امسالمیشه دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شد با رئال؟
    آمارگیر وبلاگ
    web tracker
    آمار سایت
  • کل مطالب : 323
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 546
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 10,242
  • بازدید سال : 37,031
  • بازدید کلی : 255,256
  • کدهای اختصاصی