loading...
اخبار روزانه ی باشگاه رئال مادرید
مهدی بازدید : 132 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

پس از اینکه ژابی آلونسو از رئال مادرید جدا شد و با 10 ملیون یورو به بایرن مونیخ پیوست گفت سخت ترین تصمیم زندگی اش را گرفته است.

 

او در کنفرانسی مطبوعاتی خاطر نشان کرد" من از رئال مادرید سپاسگذارم. پنج سال فوق العاده ای را با تیم داشتم. امروز روز غمگینی ست

 

چون به باشگاهی آمده بودم که در آن لذت می بردم. حالا وارد مرحله ای شدم که تصمیم گرفتن در مورد آن برایم خیلی مشکل بود. 

 

می خواستم با خودم و رئال مادرید صادق باشم. شما باید بدانید چه زمانی خداحافظی کنید و خداحافظی من درست بود.. از کسانی که به

 

من کمک کردند ممنونم. مسئولین با من رفتار خوبی داشتند.. از سه مربی ای که با آنها بودم سپاس گذارم به خاطریکه آنها به من توجه

 

مناسبی داشتد. از هم تیمی هایی که با هم گریه کردیم و خندیدیم ممنونم. در نهایت از هواداران ممنونم که به من احترام خیلی زیادی

 

گداشتند"

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ در 9 مرداد 1393 به کارش آغاز کرد و به کمک خداوند بزرگ کارش را ادامه خواهد داد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    امسالمیشه دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شد با رئال؟
    آمارگیر وبلاگ
    web tracker
    آمار سایت
  • کل مطالب : 323
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 546
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 10,332
  • بازدید سال : 37,121
  • بازدید کلی : 255,346
  • کدهای اختصاصی