loading...
اخبار روزانه ی باشگاه رئال مادرید
مهدی بازدید : 128 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای با روزنامه ی آ.اس اسپانیا وجود رقابتی با مسی را تکذیب کرد.

 

او می گوید" رقابت را مطبوعات ایجاد می کنند. من هیچ رقابتی با مسی ندارم. ما با هم حرفه ای بازی می کنیم و رابطه ی عادی ای هم

 

با یکی دیگر داریم. عادی ست که نمی توانید همه را خوشحال نگه دارید. به نظرات همه ی مردم احترام می گذارم اما زندگی من به نظرات

 

مردم بستگی ندارد. هیچ کدام ما نه خوبیم نه بد. هر دوی مان برای تیم های باشگاهی و ملی مان سخت تلاش می کنیم و می خواهیم

 

بهترین باشیم. در حرفه ی خودم فکر می کنم من بهترینم و برای بهترین بودن کار می کنم. اگر نتوانم بهترین باشم هم در ذهنم به این 

 

باور دارم که من بهترینم"

 

 

 

پ.ن

 

آخر خودت اعتراف کردی بهترینی laugh

 

اما خداییش مقایسه کردن این دو نفر کار درستی نیست. رونالدو رونالدوست و مسی هم مسی

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ در 9 مرداد 1393 به کارش آغاز کرد و به کمک خداوند بزرگ کارش را ادامه خواهد داد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    امسالمیشه دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شد با رئال؟
    آمارگیر وبلاگ
    web tracker
    آمار سایت
  • کل مطالب : 323
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 481
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4,037
  • بازدید ماه : 10,049
  • بازدید سال : 36,838
  • بازدید کلی : 255,063
  • کدهای اختصاصی