loading...
اخبار روزانه ی باشگاه رئال مادرید
مهدی بازدید : 95 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

هافبک تیم باشگاهی فیورنتینا بورجا والرو اعتراف کرده است رویای بازی در رئال مادرید را داشته است اما از باشگاه فعلی اش راضی ست.

 

دو تیم فردا شب در لهستان به مصاف هم می روند و والرو این دیدار را بازی خوبی برای تیمش دانسته است.

 

او گفت" من خوشحالم، بازی مقابل قهرمان اروپا و سوپر کاپ امتحان خوبی خواهد بود. این بازی برای اینکه بدانیم از نظر فیزیکی یا تاکتیکی

 

در چه وضعیتی هستیم مفید است. برای من بازی خاصی ست بخاطریکه آنجا بزرگ شدم. آنها به من همه چیز را یاد دادند. همیشه 

 

آرزویم این بوده که آنجا بازی با لباس رئال مادرید بازی کنم اما از وضعیت فعلی ای که دارم راضی ام"

 

 

 

پ.ن

 

شما یادتون نمیاد! منم یادم نمیاد اما والرو تو تیم های رئال مادرید بی و سی هم بازی کرده ها، وست بروم، مایورکا، ویارئال تیم هایی 

 

بودن که بورجا توشون بازی کرده

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ در 9 مرداد 1393 به کارش آغاز کرد و به کمک خداوند بزرگ کارش را ادامه خواهد داد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    امسالمیشه دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شد با رئال؟
    آمارگیر وبلاگ
    web tracker
    آمار سایت
  • کل مطالب : 323
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 546
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 10,160
  • بازدید سال : 36,949
  • بازدید کلی : 255,174
  • کدهای اختصاصی